Povzetek

V Mehiki odvetnik prejme nepričakovano ponudbo, da bo šefu kartela pomagal, da se upokoji iz svojega posla in za vedno izgine ter postane ženska, o kakršni je vedno sanjal. Intenzivna mešanica muzikala in telenovele, ki je navdušila žirijo v Cannesu in z dvema nagradama postala celo največkrat nagrajeni film 77. izvedbe festivala.

Rita Moreno Castro je sijajna mehiška odvetnica, vendar je s svojo kariero nezadovoljna, saj so njeni klienti največkrat preprodajalci mamil, morilci in bogati nasilneži. Nekega dne jo na ulici ugrabijo in jo odpeljejo na neznan kraj, kjer sreča Manitasa, slovitega vodjo mamilarskega kartela. Možakar ima nenavadno zahtevo, s katero kani izpolniti lastno hrepenenje in obenem ubežati roki pravice – spremeniti želi svoj spol. Rita nima druge možnosti, kot da sprejme ponudbo. Zdaj postane njeno življenje adrenalinski vrtiljak, ki jo lahko kaj hitro vrže na napačno stran zakona.

“Moj namen je bil vpogled v tranzicijsko identiteto, temo poglavja v romanu, ki me je navdihnil za ta film. Želel sem, da se film dogaja v Mehiki, ki jo vidim kot nekoliko shizofreno državo, ti dve prvini, tranzicija Manitasa del Monteja je bila Emilia Pérez, sprememba spola naj bi se po moje ujemala s spremembo žanra. Želel sem si namreč tako telenovelo kot muzikal, kriminalno dramo o trgovcih z drogami, nekaj, česar ne moreš zares opredeliti z etiketo, kar je še vedno zelo fluidno. Dramo, ki se je nenehno spreminjala in je ni bilo mogoče popredalčkati.”
– Jacques Audiard

Jacques Audiard  (režiser)
Rojen leta 1952 v Parizu. Njegov oče je uveljavljen scenarist in režiser Michel Audiard. Filmsko pot je začel kot montažer, jo nadaljeval kot scenarist, leta 1994 pa s svojim prvim filmom še kot režiser. Za svoje filme je prejel vrsto domačih in mednarodnih nagrad, med njimi tudi cansko zlato palmo za film Dheepan in beneškega srebrnega leva za režijo filma The Sisters Brothers.

   

Video in fotografije

9fotografije